Other Voices 'In the flesh' Band Koncerty Fotogalerie TheDoors.cz

recenze
2006

15.12.2006 Blues Rock, Praha

Ten z vás, kdo pamatuje legendární klub Bunkr, si možná vzpomene na chlápka jménem Ritchie, který za touto "kauzou" stál. Bunkr mu sice páni radní zavřeli, ale Ritchie to nevzdal a po letech ho tu máme zpátky. Jeho rockový srdce teď bije na pražském Smíchově, kde si otevřel klub nový, zve si tam kapely podle svého gusta a nikdo mu do toho konečně nekecá. Tu čest jsme měli i my. Nutno dodat, že místo je to fajné, pěkné, útulné, zkrátka klubík vypiplaný. Však, nestává se každý den, aby vám dvě hodiny před koncertem běhal po podiu kvalitou zvuku namlsaný a zároveň vykulený kytaroman a dožadoval se okamžitého a bezpodmínečného začátku bez ohledu na skutečnost, že obecenstvo se jaksi ještě nestihlo dostavit :-) Skvělejší zakončení letošního roku jsme si ani nemohli přát.

2.12.2006 Golem, Zlín

host: Ondřej Kuchař - kytara

You Tube

urna
Onehdá sem navštívil Gottwaldov mrknout na zimní MoR...Celkem fajnové, ale když mi kamarád poslal moták se zprávou, že Other Voices hrají ten samý večer na Golemu, pelášil jsem jako noční Démon do poloprázného klubu. Však začali hrát tito skvělí pražští revivalisté a po pár douškách indiánského koření se rozjela ta pravá ceremonie! Kdo neviděl Other Voices na živo, jen doporučuji. Úžasné. Aspoň malá náhražka za trest narození se o mnoho let později a ne v LA, ale i tak potěší :)

16.11.2006 Velbloud, České Budějovice

Historicky první sólový koncert OV v ČB. Myslím, že se mnou budou kluci souhlasit, když jej označím zároveň za nejlepší, který jsme letos odehráli. A to nejenom díky úžasně natřískanému Velbloudovi (kdo neviděl nádherný promo plakát, neuvěří), tomu, že se Jukla konečně pořádně slyšel, ale i díky Panu Zvukaři, který moooc dobře věděl, co dělá a byl ten večer něco jako pátý člen tý naší bandy.

20.10.2006 Mekka, Nový Bydžov

Můj asi první zážitek z koncertování ve vile. Neděste se, nemyslím onu "vilu" prošpikovanou všemožnou a nemožnou elektronikou, aby se měl národ po večerech na co koukat a koho pomlouvat na cestě do práce :-) Tahle vila je opravdová. Kdysi v ní bydlel pan továrník, pak asi nějaký zasloužilý soudruh a nakonec z ní udělali školku.. mateřskou. A dnes se tam pořádají koncerty. Třeba ten náš a Janis Joplin revivalu (díky Táni za pozvání). Je fakt, že obecenstvo, sestávající tentokrát překvapivě z ročníků starších, zajisté džínová 80. leta pamatující, asi netušilo, že v rockový kapele mohou vedle sebe koexistovat tak čtyři odlišné "existence" (excentrik nehovořící česky, hipík, metrosexuál a slušňák) a chvíli mu trvalo, než to rozdejchalo, ale po pár skladbách se chytlo, rozehřálo a roztancovalo, a tak přes hubu z nás nedostal nikdo :-)

Love Street

21.7.2006  Rock Café, Praha

Kdyby mi někdo někdy předpověděl, že budu jednou koncertovat v přibližně 40 stupňovém horku, poklepal bych mu na hlavu a podal mu teploměr, aby si teplotu pro jistotu změřil sám. Nicméně stalo se. Na 21. červenec roku 2006 zřejmě nikdy nezapomenu, protože jsem ho přežil :-) Nicméně, snad to bylo tou teplotou v sále, která díky přetížené klimatizaci stoupala a stoupala k výšinám, snad úpalem co jsme si s kapelou uhnali to odpoledne v areálu nejmenovaného golfového hřiště, kde jsme stihli vystoupit před večerní show, zkrátka, nažhavení jsme byli dost.. a bylo to znát.. Ať jsme šáhli na kteroukoliv notu, strunu, klávesu, paličku, dařilo se. Takovou jízdu v Rock Café už dlouho nepamatuju. Ani tak skvělý zvuk (Jarin nás už má po těch letech v uchu). Jak jsem řekl, nezapomenu.

host: Ondra Kuchař - kytara

Recenze 2017

Recenze 2016